תבואו, נחשב לכם.

מחשבוני קמפיינים

מה, גם אתם 3 יחידות?

שלום לכם בעלי עסקים, משווקים וכל שאר הסקרנים. יצרנו לרשותכם שלושה מחשבוני קמפיינים חינמיים לחלוטין (כן, אתם לא מחויבים להרשם לרשימת התפוצה שלנו…) שיעזרו לכם להעריך מדדי קמפיינים דיגיטליים בצורה קלה.
 
חשוב לנו לציין כי מדובר בהערכה קרובה למציאות שתתאים עבור הממוצע של רוב בעלי העסקים שישתמשו במחשבון, אך לא מדובר בחישוב סופר מדויק – רמת הביצועים משתנה בהתאם לנישה, לתחום הפעילות ולפרמטרים נוספים.
 
הזינו את הנתונים עבור קמפיינים יומיים/שבועיים/חודשיים וקבלו תשובה מיידית! אגב, המחשבונים מותאמים לפרסום בגוגל וגם לפרסום במטא (פייסבוק ואינסטגרם).
מחשבוני קמפיינים. מחשבון תקציב פרסום EDGE DIGITAL

1. מחשבון תקציב פרסום - Ad Budget

מחשבון זה נוצר בעקבות שאלה שחוזרת כמעט תמיד מלקוחות חדשים: כמה כסף כדאי להשקיע בפרסום בדיגיטל?

כדי לספק לכם תשובה יעילה ומהירה, יצרנו מחשבון חכם וקל לשימוש שיסייע לכם לחשב את תקציב הפרסום האופטימלי בהתאם ליעדים העסקיים שלכם. הזינו את הנתונים וקבלו הערכה מיידית לתקציב המומלץ!

מחשבון תקציב

2. מחשבון ביצועי קמפיין - Campaign Metrics

לאחר שהגדרנו את תקציב השיווק האידיאלי, השלב הבא יהיה למדוד ולנתח את ביצועי הקמפיין כדי לשפר את התוצאות ולהפיק את המקסימום מההשקעה שלנו.
 

מחשבון ניהול הקמפיינים שיצרנו יאפשר לך לחשב באופן קל ומהיר נתונים קריטיים כמו יחס הקלקה (CTR), מחיר לקליק (CPC), יחס המרה (CR) ומחיר להמרה (CPA). הכל מחושב אוטומטית ובזמן אמת. המחשבון ידידותי וקל לשימוש, הזינו את הנתונים וקבלו חישוב מיידי!

מחשבון ביצועי קמפיינים
מחיר להמרה ₪0
יחס הקלקה 0%
ממוצע לקליק ₪0
יחס המרה 0%

3. מחשבון החזר השקעה מפרסום - ROAS

המדד הזה מקבל מחשבון ייעודי משלו מכיוון שהוא אחד המדדים החשובים ביותר להערכת ביצועי הקמפיין. אמנם הוא לא בהכרח המדד החשוב ביותר, אך ללא ספק מדובר באחד הקריטיים ביותר. באמצעות מחשבון החזר השקעה מפרסום תוכלו להבין כמה כסף הכנסתם עבור כל שקל שהוצאתם.
 
מדד זה מסייע בקבלת החלטות מושכלות לגבי תקציב השיווק, שיפור יחס ההחזר על ההשקעה (ROI) והגדלת הרווחיות של הקמפיינים הפרסומיים שלכם, הזינו את הנתונים וקבלו תוצאה מיידית!

איך תוכלו לדעת האם התוצאות שלכם טובות?

🔔 נזכיר! תוצאות מחשבוני קמפיינים אלו יוצרים הערכה הקרובה למציאות עבור רוב בעלי העסקים במגוון תחומים. התוצאות שמתקבלות הן בטפסים והן בהערכות לצד שמאל לרוב מדויקות, אך חשוב להבין כי הביצועים והמדדים משתנים בהתאם לעשרות פרמטרים; סוג הקמפיין, תחום העיסוק, נתונים ומדדים אחרים וכו’.
 
2 דוגמאות שיעשו לכם סדר:
 
1. עבור קוסמטיקאית מראש העין, מחיר להמרה (CPA) של ₪250 הוא דבר נוראי, אך עבור קבלן שלד, מדובר בחלום רטוב והישג בלתי נתפס.
2. עבור חנות נעליים אונליין בקמפיין קר, שיעור הקלקה (CTR) של 5% הוא מעולה, אך עבור אתר קופונים או מוטי המנעולן – התוצאה מאכזבת.
 

נתונים על פי מאגר לקוחותינו

נמוך: 3,000₪ – 5,000₪
בינוני: 5,000₪ – 12,000₪
גבוה: 12,000₪ – 25,000₪ וצפונה (לכאן תכוונו!)

🟢 נמוך: 20₪ – 50₪זה היעד! המרה בעלות משתלמת. 🚀
🟠 בינוני: 50₪ – 150₪ – סביר, אך ניתן לשפר.
🔴 גבוה: 150₪ – 500₪ וצפונה – יקר, דורש אופטימיזציה.

🟢 גבוה: 4% – 8%זה היעד! מודעה ממוקדת ומושכת. 🚀
🟠 בינוני: 2% – 4% – סביר, אך ניתן לשפר.
🔴 נמוך: 0.5% – 2% – מעורבות נמוכה, דורש אופטימיזציה.

🟢 נמוך: 0.5₪ – 2₪זה היעד! קמפיין יעיל ורווחי. 🚀
🟠 בינוני: 2₪ – 6₪ – סביר, אך ניתן לשפר.
🔴 גבוה: 6₪ – 15₪ – יקר, דורש אופטימיזציה.

  • 🔴 נמוך: 0.5% – 2% – חלש במיוחד, טעון שיפור.
    🟠 בינוני: 2% – 5% – ביצועים סבירים מעל הממוצע.
    🟢 גבוה: 5% – 10%זה היעד! כך תגדילו את הרווחיות!

🔴 נמוך: 0.5x – 2x – זה חמוד, טעון שיפור.
🟠 בינוני: 2x – 5x – עוד קצת ואתם שם.
🟢 גבוה: 5x – 10x – או, זה היעד! 🚀

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר

רוצים לראות תוצאות ולא רק חישובים? השאירו פרטים או התקשרו, וקבלו ייעוץ ללא עלות - 052-8130363

    מתנה! שיחת ייעוץ והכוונה בחינם עם מומחה דיגיטל

    השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום כדי לענות על כל שאלה, רעיון או חשש שיש לכם.