תבואו, נחשב לכם.
מחשבוני קמפיינים
מה, גם אתם 3 יחידות?
שלום לכם בעלי עסקים, משווקים וכל שאר הסקרנים. יצרנו לרשותכם שלושה מחשבוני קמפיינים חינמיים לחלוטין (כן, אתם לא מחויבים להרשם לרשימת התפוצה שלנו…) שיעזרו לכם להעריך מדדי קמפיינים דיגיטליים בצורה קלה.
חשוב לנו לציין כי מדובר בהערכה קרובה למציאות שתתאים עבור הממוצע של רוב בעלי העסקים שישתמשו במחשבון, אך לא מדובר בחישוב סופר מדויק – רמת הביצועים משתנה בהתאם לנישה, לתחום הפעילות ולפרמטרים נוספים.
הזינו את הנתונים עבור קמפיינים יומיים/שבועיים/חודשיים וקבלו תשובה מיידית! אגב, המחשבונים מותאמים לפרסום בגוגל וגם לפרסום במטא (פייסבוק ואינסטגרם).

1. מחשבון תקציב פרסום - Ad Budget
מחשבון זה נוצר בעקבות שאלה שחוזרת כמעט תמיד מלקוחות חדשים: כמה כסף כדאי להשקיע בפרסום בדיגיטל?
כדי לספק לכם תשובה יעילה ומהירה, יצרנו מחשבון חכם וקל לשימוש שיסייע לכם לחשב את תקציב הפרסום האופטימלי בהתאם ליעדים העסקיים שלכם. הזינו את הנתונים וקבלו הערכה מיידית לתקציב המומלץ!
2. מחשבון ביצועי קמפיין - Campaign Metrics
לאחר שהגדרנו את תקציב השיווק האידיאלי, השלב הבא יהיה למדוד ולנתח את ביצועי הקמפיין כדי לשפר את התוצאות ולהפיק את המקסימום מההשקעה שלנו.
מחשבון ניהול הקמפיינים שיצרנו יאפשר לך לחשב באופן קל ומהיר נתונים קריטיים כמו יחס הקלקה (CTR), מחיר לקליק (CPC), יחס המרה (CR) ומחיר להמרה (CPA). הכל מחושב אוטומטית ובזמן אמת. המחשבון ידידותי וקל לשימוש, הזינו את הנתונים וקבלו חישוב מיידי!
מחיר להמרה ₪0
יחס הקלקה 0%
ממוצע לקליק ₪0
יחס המרה 0%
3. מחשבון החזר השקעה מפרסום - ROAS
המדד הזה מקבל מחשבון ייעודי משלו מכיוון שהוא אחד המדדים החשובים ביותר להערכת ביצועי הקמפיין. אמנם הוא לא בהכרח המדד החשוב ביותר, אך ללא ספק מדובר באחד הקריטיים ביותר. באמצעות מחשבון החזר השקעה מפרסום תוכלו להבין כמה כסף הכנסתם עבור כל שקל שהוצאתם.
מדד זה מסייע בקבלת החלטות מושכלות לגבי תקציב השיווק, שיפור יחס ההחזר על ההשקעה (ROI) והגדלת הרווחיות של הקמפיינים הפרסומיים שלכם, הזינו את הנתונים וקבלו תוצאה מיידית!